Χειρουργός Ουρολόγος Αθήνα Ιωάννης Σ. Μπουζαλάς, Διουρηθρική προστατεκτομή με Διπολική Τεχνολογία - TURis

TURis (Transurethal Resection in saline), Διουρηθρική προστατεκτομή με Διπολική Τεχνολογία, Διουρηθρική εκτομή σε φυσιολογικό ορό, εξάχνωση σε πλάσμα

Διουρηθρική προστατεκτομή με Διπολική Τεχνολογία - TURis

TURis (Transurethal resection in saline)

Η χειρουργική θεραπεία και ιδιαίτερα η διουρηθρική προστατεκτομή (TUR-P) ήταν και παραμένει η συνηθέστερη μορφή θεραπείας της καλοήθους υπερπλασίας του προστάτη (ΚΥΠ). Eνδείκνυται, όταν παρά τη φαρμακευτική αγωγή τα συμπτώματα του ασθενούς είναι τέτοια που επηρεάζουν την ποιότητα της ζωής του ή όταν έχουμε επιπλοκές σχετιζόμενες με την ΚΥΠ.

Η διουρηθρική εκτομή σε φυσιολογικό ορό και η εξάχνωση σε πλάσμα (TURis) αποτελεί μια εντελώς νέα χειρουργική μέθοδο για την θεραπεία ΚΥΠ.
H τεχνική πήρε το όνομα της από το ακρωνύμιο (TransUrethal Resection in saline  TURis). Αυτό σημαίνει διουρηθρική εκτομή σε φυσιολογικό ορό (saline) και εισάγει μια ριζοσπαστική καινοτομία με την χρήση αλατόνερου (χλωριούχο νάτριο) ως διάλυμα πλύσεων.

Είναι μια πρωτοποριακή και εναλλακτική μέθοδος της κλασσικής διουρηθρικής εκτομής του προστάτη, με την οποία οι ιστοί αφαιρούνται με μεγαλύτερη ασφάλεια και με μικρότερη αιμορραγία, ενώ μειώνεται σημαντικά ο χειρουργικός χρόνος.

H πλάσμα-εξάχνωση (TURis) του προστάτη έχει τα ακόλουθα πλεονεκτήματα

λιγότερες αιμορραγίες
μειωμένος χειρουργικός χρόνος
δυνατότητα επέμβασης και σε ασθενείς υψηλού κινδύνου που λαμβάνουν αντιπηκτικά φάρμακα